ברוכים הבאים לאתר של פקי הובלות (להלן: "האתר", "החברה"). השימוש באתר ובשירותי החברה כפוף לתנאים המפורטים במסמך זה. כל שימוש בשירותינו מהווה הסכמה מצדך (להלן: "הלקוח") לתנאים אלה.
אם אינך מסכים להם – הנך מתבקש שלא לעשות שימוש באתר או בשירותים.


1. כללי

     

      • פקי הובלות מספקת שירותי הובלה מסוגים שונים, בהתאם להזמנה ותיאום מראש.

      • השירותים ניתנים בהתאם ליכולת החברה ולנסיבות בשטח, בכפוף לשינויים אפשריים בזמני ביצוע או בצוותים המבצעים.

      • ייתכנו שינויים או התאמות לפי המצב בפועל ביום ההובלה.


    2. אופי השירות והגבלת אחריות

       

        • החברה עושה כל מאמץ להוביל תכולה באופן מקצועי וזהיר, אך אינה יכולה להתחייב למניעת נזקים בכל מקרה ומקרה, בעיקר כשמדובר בפריטים ישנים, עדינים או רגישים.

        • בפריטים יד שנייה, ציוד מתכלה, רהיטים שהתפרקו בעבר או מכשירים עם בלאי טבעי – ייתכנו תזוזות, חוסר יציבות או נזקים קלים בתהליך, גם כאשר ננקטת זהירות סבירה.

        • אין באמור משום התחייבות לתוצאה, תקינות עתידית של פריט או אחריות לאיכותו המקורית.

        • במקרים מסוימים – ייעשה שימוש בציוד חיצוני, עזרים או כוח אדם צד ג' בהתאם לשיקול דעת החברה, ולא תישא באחריות על עיכובים או תקלות עקב כך.


      3. אחריות הלקוח

         

          • הלקוח מצהיר כי המידע שמוסר לחברה בנוגע לפריטים, תנאי הגישה, נגישות למבנה, קומה, מעלית, והאם נדרשת הרמה מיוחדת – מדויק ככל הניתן.

          • כל שינוי בפרטי ההובלה שלא דווח מראש עשוי לגרור תוספת תשלום או ביטול השירות.

          • החברה אינה אחראית לפריטים שלא נארזו כנדרש או שלא פורקו בצורה תקינה לפני הגעת הצוות.

          • במידה והלקוח אחראי על האריזה – כל נזק פנימי לאריזות יהיה באחריותו.


        4. ביטוח – כיסוי חלקי וסייגים

           

            • החברה מבוטחת בביטוח צד ג', אך הכיסוי אינו כולל כל פריט או מצב.

            • מוצרים ארוזים באופן עצמאי, פריטים מתכלים, פריטים רגישים כמו כלי זכוכית, מסכים, ציוד ישן במיוחד או כזה שערכו אינו ניתן להערכה מראש – אינם מכוסים בביטוח באופן אוטומטי.

            • אין אחריות על תכולה שלא הוצהרה מראש בכתב ונבדקה מול נציג מוסמך.


          5. זמני שירות, ביטולים ודחיות

             

              • זמנים שנקבעים מראש הם בגדר הערכה בלבד ועשויים להשתנות עקב עומסים, תנועה, תנאי מזג אוויר, זמינות צוותים וגורמים חיצוניים נוספים.

              • החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות או להזיז מועד הובלה בהתאם לנסיבות, ובמידת הצורך – ללא פיצוי.

              • ביטול הזמנה בפחות מ־48 שעות ממועד ההובלה – עשוי לחייב את הלקוח בדמי ביטול חלקיים.


            6. תשלומים ותוספות

               

                • מחיר הובלה הסופי ייקבע לפי התנאים בשטח, וייתכנו תוספות במקרה של קושי בגישה, מדרגות רבות, צורך בפירוק מורכב, שימוש במנוף וכדומה.

                • התשלום יבוצע ביום ההובלה במזומן, אפליקציה או אמצעי אחר שיאושר מראש.


              7. שימוש באתר וקניין רוחני

                 

                  • התוכן באתר הוא בבעלות פקי הובלות. אין לעשות בו שימוש או העתקה ללא אישור מפורש ובכתב.


                8. שינוי תנאים

                   

                    • פקי הובלות רשאית לעדכן את תנאי השימוש בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.


                  9. סמכות שיפוט

                     

                      • הדין החל הוא דין מדינת ישראל, וכל סכסוך יובא להכרעה בבתי המשפט במחוז תל אביב בלבד.