ברוכים הבאים לאתר של פקי הובלות (להלן: "האתר", "החברה"). השימוש באתר ובשירותי החברה כפוף לתנאים המפורטים במסמך זה. כל שימוש בשירותינו מהווה הסכמה מצדך (להלן: "הלקוח") לתנאים אלה.
אם אינך מסכים להם – הנך מתבקש שלא לעשות שימוש באתר או בשירותים.
1. כללי
-
- פקי הובלות מספקת שירותי הובלה מסוגים שונים, בהתאם להזמנה ותיאום מראש.
-
- השירותים ניתנים בהתאם ליכולת החברה ולנסיבות בשטח, בכפוף לשינויים אפשריים בזמני ביצוע או בצוותים המבצעים.
-
- ייתכנו שינויים או התאמות לפי המצב בפועל ביום ההובלה.
2. אופי השירות והגבלת אחריות
-
- החברה עושה כל מאמץ להוביל תכולה באופן מקצועי וזהיר, אך אינה יכולה להתחייב למניעת נזקים בכל מקרה ומקרה, בעיקר כשמדובר בפריטים ישנים, עדינים או רגישים.
-
- בפריטים יד שנייה, ציוד מתכלה, רהיטים שהתפרקו בעבר או מכשירים עם בלאי טבעי – ייתכנו תזוזות, חוסר יציבות או נזקים קלים בתהליך, גם כאשר ננקטת זהירות סבירה.
-
- אין באמור משום התחייבות לתוצאה, תקינות עתידית של פריט או אחריות לאיכותו המקורית.
-
- במקרים מסוימים – ייעשה שימוש בציוד חיצוני, עזרים או כוח אדם צד ג' בהתאם לשיקול דעת החברה, ולא תישא באחריות על עיכובים או תקלות עקב כך.
3. אחריות הלקוח
-
- הלקוח מצהיר כי המידע שמוסר לחברה בנוגע לפריטים, תנאי הגישה, נגישות למבנה, קומה, מעלית, והאם נדרשת הרמה מיוחדת – מדויק ככל הניתן.
-
- כל שינוי בפרטי ההובלה שלא דווח מראש עשוי לגרור תוספת תשלום או ביטול השירות.
-
- החברה אינה אחראית לפריטים שלא נארזו כנדרש או שלא פורקו בצורה תקינה לפני הגעת הצוות.
-
- במידה והלקוח אחראי על האריזה – כל נזק פנימי לאריזות יהיה באחריותו.
4. ביטוח – כיסוי חלקי וסייגים
-
- החברה מבוטחת בביטוח צד ג', אך הכיסוי אינו כולל כל פריט או מצב.
-
- מוצרים ארוזים באופן עצמאי, פריטים מתכלים, פריטים רגישים כמו כלי זכוכית, מסכים, ציוד ישן במיוחד או כזה שערכו אינו ניתן להערכה מראש – אינם מכוסים בביטוח באופן אוטומטי.
-
- אין אחריות על תכולה שלא הוצהרה מראש בכתב ונבדקה מול נציג מוסמך.
5. זמני שירות, ביטולים ודחיות
-
- זמנים שנקבעים מראש הם בגדר הערכה בלבד ועשויים להשתנות עקב עומסים, תנועה, תנאי מזג אוויר, זמינות צוותים וגורמים חיצוניים נוספים.
-
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות או להזיז מועד הובלה בהתאם לנסיבות, ובמידת הצורך – ללא פיצוי.
-
- ביטול הזמנה בפחות מ־48 שעות ממועד ההובלה – עשוי לחייב את הלקוח בדמי ביטול חלקיים.
6. תשלומים ותוספות
-
- מחיר הובלה הסופי ייקבע לפי התנאים בשטח, וייתכנו תוספות במקרה של קושי בגישה, מדרגות רבות, צורך בפירוק מורכב, שימוש במנוף וכדומה.
-
- התשלום יבוצע ביום ההובלה במזומן, אפליקציה או אמצעי אחר שיאושר מראש.
7. שימוש באתר וקניין רוחני
-
- התוכן באתר הוא בבעלות פקי הובלות. אין לעשות בו שימוש או העתקה ללא אישור מפורש ובכתב.
8. שינוי תנאים
-
- פקי הובלות רשאית לעדכן את תנאי השימוש בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
9. סמכות שיפוט
-
- הדין החל הוא דין מדינת ישראל, וכל סכסוך יובא להכרעה בבתי המשפט במחוז תל אביב בלבד.